Зміна уряду як фактор змін у країні | ЄСПУ

Зміна уряду як фактор змін у країні

За два роки Арсеній Яценюк, всупереч обіцянкам, так і не перетворився на політика який був би здатен провести рішучі реформи та суттєво оновити країну. Замість вкрай необхідного оновлення, країна отримувала регулярну порцію гучних та красивих заяв.

Оцінка громадянами такої діяльності була цілком закономірною – рівень недовіри до Арсенія Яценюка складав рекордні 88%.

Хоча в країні не припиняється економічна криза, а уряд був не здатен навести хоч найменший лад в економіці, проте Яценюк продовжував триматися за крісло до останнього.

Країна не могла далі терпіти бездіяльність уряду! Країна просто зобов’язана йти вперед! І хоча відставка Яценюка запізнилась, критично запізнилась, проте його відставка ще й сьогодні дає шанс на оновлення та рух вперед.

Новий прем’єр та новий уряд мають пам’ятати про невдачі уряду Яценюка. Якщо замість необхідних реформ уряд знов почне займатися розподілом доступу до держмонополій та іншими схемами, то за якихось пару місяців рівень недовіри до нового уряду буде таким самим, як у Яценюка.

Але громадяни втомились жити в стані постійної тривоги та страху за завтрашній день! І якщо непрофесійний уряд Яценюка мав шанс піти мирно, то існує суттєвий ризик, що новий уряд такого шансу не матиме. Країна знов згадає запах палаючих шин. Проте цього разу існує суттєвий ризик того, що нова революція завалить державу.

Отож від дій нового уряду, від його професійності та здатності до оновлення залежить дуже багато. На ньому відповідальність не лише за власну долю, але й за долю країни.

Разом з тим, не варто забувати й про ту відповідальність за долю країни, яка лежить на депутатах Верховної Ради, і тут важливо, щоб прем’єра приймала Рада і підтримувала його ініціативи. Визначаючи своє ставлення до особи нового прем’єра, ми маємо пам’ятати важливий момент: влада має становити консолідовану силу, яка всю свою енергію спрямує на реформи, а не на з’ясування стосунків.